Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ... ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ !!!!

"Είναι στιγμές" τραγουδάει ο Αντώνης Ρέμος και η πίστα γύρω του γεμίζει εκατοντάδες δισκάκια με γαρύφαλα . Και αναρωτιέμαι αν εγώ ζω σε άλλη χώρα , αν μόνο εγώ παίρνω ραβασάκια από την εφορία , αν μόνο εγώ κάνω εξαντλητική έρευνα αγοράς μέχρι και για το χαρτί τουαλέτας , αν μόνο εγώ αγχώνομαι για το σήμερα , γιατί για το αύριο , θα αγχωθώ αύριο όταν θα μου ανακοινώσουν το φόρο της ημέρα (κάτι σαν τη συνταγή της ημέρας!), αν μόνο εγώ συνειδοτοποιώ ότι η πλειοψηφία των πτυχιούχων φίλων μου είναι άνεργοι , αν μόνο εγώ αντιλαμβάνομαι οτι οι γονείς που δουλεύουν σαν σκυλιά δεν θα πάρουν σύνταξη ποτέ , αν μόνο εγώ μετράω τα λεφτά του κουμπαρά για να πληρώσω "ενοίκιο"  για το σίπτι μου !!! που φτιάχτηκε με κόπο και προσωπικές θυσίες από τους γονείς μου!!!!
Σίγουρα δεν είμαι μόνο εγώ ..... η πλειοψηφία των Ελλήνων τα ίδια σκέφτεται , με τις ίδιες αγωνίες ζει. Δεν με ενοχλεί που κάποιοι επιλέγουν οτι έχουν να το ξοδεύουν στη διασκέδαση , κάπως πρέπει να ζήσει και αυτός ο κλάδος , αλλά με βάζει σε βαθύ προβληματισμό πως κάποιοι επιλέγουν να πετούν έτσι επιδεικτικά τα χρήματα τους σε μία πίστα , μόλις μερακλώσουν . Και το πρόβλημα δεν ειναι το μεράκλωμα , μην παρεξηγηθώ άλλωστε η φτώχεια θέλει καλοπέραση . Προβληματίζομαι με την αμετανόητη επιδειξιομανία μας , σαν λαός . Κάπως έτσι φτάσαμε στο  σήμερα .
Κάναμε επίδειξη την αμαξάρα που πήραμε με δάνειο και ας καίει ένα βυτίο βενζίνη που δεν έχουμε να πληρώσουμε , κάναμε επίδειξη τις φωτογραφίες από τις διακοπές 5 αστέρων που πήγαμε με το διακοποδάνειο και ας μην έχουμε να πληρώσουμε τη δόση , κάναμε επίδειξη τα σινιέ ρούχα που πληρώσαμε με την πιστωτική και ας έτρεμε το χεράκι μας όταν υπογράφαμε , γνωρίζοντας πολύ καλά ότι η επόμενη δόση θα μείνει απλήρωτη . Κάναμε επίδειξη το πτυχίο που πήρε το καμάρι μας από πανεπιστήμιο του εξωτερικού , που πάλι πήραμε  δάνειο για να τη βγάλουμε καθαρή , γιατί δεν ήταν αντάξιο του image μας , το καμάρι μας που μόλις και μετα βίας  έπιασε τη βάση στις εξετάσεις , να πάει να μάθει μια τέχνη να ξεστραβωθεί !!!Έπρεπε να γίνει επιστήμονας , με λίγα ευρώ όλα διορθώνονται και ο στούρνος γίνεται πτυχιούχος !
Τώρα επιδεικνύουμε τις άδειες τσέπες μας ! Και εις άλλα με υγεία !

Υ.Γ Ο Αντώνης Ρέμος , μου είναι καθ΄όλα συμπαθής , και κρίνεται και  καθ΄ όλα αποτελεσματικός στη δουλειά του !

1 σχόλιο:

  1. Αυτή είναι η άλλη όψη του νομίσματος ( στο προηγούμενο θέμα με τον αξιωματικό ) . Δυστηχώς το νόμισμα όμως 9 στις 10 φορές , πέφτει σε αυτήν εδώ ακριβώς την όψη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή